niedziela, 15 maja 2016

001. #polecam

Cześć!

Motywacją  do założenia tego bloga była chęć dzielenia się moimi opiniami z innymi.
Blogi prowadziłam od około 10 lat, ponieważ pierwszy założyłam jak miałam z 10 lat o zespole, którego wówczas byłam fanką i od tamtej pory były ich sporo, jedne zdobywały popularność inne nie...ale zawsze gdzieś to prowadzenie bloga było w moim życiu. Ostatnio miałam jednak przerwę, z dokładnością nie napiszę, ale spokojnie będą już z 3 lata. Co jakiś czas myślałam, o czym można pisać, żeby to się jakoś utrzymało i szukając recenzji na temat produktu w internecie - nie znalazłam jej i właśnie ta sytuacja pomogła mi podjąć decyzję :).

Na blogu będą znajdować się głównie recenzje: kosmetyków i miejsc we Wrocławiu, książek czy filmów. Wbrew nazwie bloga, nie będą to tylko produkty, które polecam!
Jednak nie chcę zamykać się tylko na tę tematykę, zatem będą tutaj też tematy życia codziennego. Wszystko będziecie mogli znaleźć w zakładkach :).

Zapraszam wszystkich do lektury!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz